A Midland háza táján egyelőre több tényező is a homályba vész. Csak találgatni lehet, hogy vajon a 2007-es szezonban ki fogja vezetni a Spyker név alatt futó versenyautókat. Ugyanígy az is nagy kérdés, hogy a két pilóta mögött milyen motor duruzsol majd.
Egyelőre ugyanis csak az biztos, hogy jövőre nem a Toyota látja el nyolchengeresekkel az istállót. Jelenleg két lehetőség kínálkozik: a Cosworth mellett a Ferrari motorjai kerülhetnek be a Spyker-Midlandekbe. Egyesek már tudni vélik, hogy az olaszok lesznek a befutók, ami azt is jelentheti egyben, hogy a Cosworth erőforrásaira a következő évadban senki sem tart igényt.
Olasz sajtóértesülések szerint a hét elején a Spyker és a Ferrari vezetői Maranellóban már találkoztak is, hogy aláírják a szerződést. "A Ferrarival való tárgyalásnak nagyon apró részletei is vannak, és nem sikerült mindent tisztáznunk"- nyilatkozta a Spyker üzletvezetője, Victor Muller.
"Itt olyanokra kell gondolni, hogy még nem sikerül megegyeznünk például abban, hogy a motornak mely részeit kapnánk meg, és melyeket nem. Elsősorban az olajtartályról, a kipufogóról és egyéb ilyen alkatrészekről van szó."
"Ezeket minél előbb tisztáznunk kell, mert amit nem kapunk meg a Ferraritól, azt más forrásból kell beszereznünk. Természetesen az árakat sem szabad figyelmen kívül hagynunk"- folytatta Muller.
Ez persze még nem jelent semmi konkrétumot a jelenleg a Toyota-erőforrásokat használó csapat jövőjével kapcsolatban, hiszen nem a vörösök motorja az egyetlen alternatíva: "A Ferrarival való tárgyalásból még nem kell messzemenő következtetéseket levonni hiszen ugyanígy kapcsolatban vagyunk a Cosworth-szal is"- fejezte be Victor Muller.