Az elemzés szerint az év ötödik hónapjában a kiskereskedelmi reklám-letöltések száma meghaladta a 33,8 milliót. A teljes hirdetés-letöltési szám májusban 77 százalékkal volt több az egy évvel korábbi értéknél, és 53,2 milliárdról 94,2 milliárdra nőtt.
A kiskereskedelmi cégek mögött a pénzügyi szektor vállalatai voltak a második legnagyobb online hirdetők májusban, 14,4 milliárd hirdetés-letöltéssel. Az utazási ágazat 5,4 milliárd, a szórakoztatóipari szektor pedig 4,3 milliárd reklám-letöltést ért el ebben az időszakban.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
Újra bővül a tengerentúli internetes reklámpiac
(2002. május 22.)
Nem hiányzik a könyvtárából?
Solomon, Muriel: Nehéz főnökök, nehéz kollégák