Roman Tihelka, a magyarországi cég ügyvezető igazgatója a társaság csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján elmondta: céljuk, hogy 2011-re megduplázzák a magyarországi forgalmat.
A Konica Minolta tavaly 208 millió fekete-fehér és 6,5 millió színes oldalt számlázott ki ügyfeleiknek, céljuk, hogy 2011-re a fekete-fehérek számát 400 millióra, a színesekét pedig 40 millióra növeljék.
A nyomatszám növelése mellett költségcsökkentő megoldásokat keresnek, áprilistól már megszüntették a kirendeltségeket, központosították a vállalatot.
Roman Tihelka elmondta, hogy a színes fénymásolók magyarországi piacán 31,2 százalékos, a fekete-fehérén 22,6 százalékos részesedéssel rendelkeznek.
Borbás László, a társaság értékesítési vezetője elmondta, hogy a nyugat-európai tendenciákat alapul véve a színes másolók és nyomtatók piaca dinamikusan fejlődik.
Az előrejelzések szerint 2011-re összértékben nem tapasztalható növekedés, a fénymásoló alapú berendezések aránya csökken, a printereké emelkedik.
Az értékesítési vezető szerint Magyarországon a teljes másoló- és nyomtatópiac telített, de míg a másolóké stagnál, addig a nyomtatók piaca erősen nő. Ez elsősorban a népszerű színes nyomtatóknak köszönhető.