Kattintson a képre a galériáért!
Bár az NSX szériagyártásáig még két év van hátra, a Honda folyamatosan gyűjti a visszajelzéseket az autóról, amelyeket fel is használt a második változat elkészítéséhez.
Csak minimálisan tér el a külső a tavalyi NSX-étől, viszont ennek a változatnak már van belseje is, igaz, a Honda szerint még ez is sokat változhat a két év múlva esedékes sorozatgyártásig.
A tervezők olyan belsőt akartak alkotni, amely jó kilátást és vezetői pozíciót biztosít, és nem vonja el a sofőr figyelmét attól, ami egy ilyen autóban a legfontosabb: a vezetéstől.
A letisztult utastér legszebb részei a szénszálas összekötő elemek a középkonzol és a műszerfal vízszintes síkjai között, a középkonzolon a duplakuplungos váltónak nincs előválasztó karja, csak nyomógombjai.
Az NSX technikai részleteiről egyelőre annyit lehet tudni, hogy egy középen beépített V6-os motor fogja hajtani, amelyet három villanymotor is segít, így a kombinált összteljesítmény meghaladja majd a 400 lóerőt. Az egyik villanymotor a hétfokozatú duplakuplungos váltó házába lesz beépítve, a másik kettő egy-egy első kereket fog hajtani, így az autó összkerék-meghajtású lesz.