Most már jó három éve az jelenti a Facebook egyik legnagyobb problémáját, hogy képtelen megszólítani a tinédzsereket, azok egyre kisebb arányban regisztrálnak be a közösségi hálózatra, helyette alternatív szolgáltatásokat használnak. A legmenőbb mind közül a Facebook által 2012-ben felvásárolt Instagram, így Zuckerbergnek legalább annyit sikerült elérnie, hogy csak egy karnyújtásnyira vannak a Facebooktól a tinik.
A TechCrunch most leleplezte a Facebook legújabb tinimágnes csodafegyverét: a vállalat által szűk körben tesztelt LOL egy különleges hírfolyam, amely mémeket, vicces videókat és rövid videoklipeket mutat, ezeket egyes népszerű facebookos humoroldalakról gereblyézi össze a rendszer. A LOL-t jelenleg olyan száz egyesült államokbeli tini segítségével teszteli a Facebook, de a jelek szerint egyelőre nincs nagy sikere, inkább kínos benyomást kelt.
Ennek részben az az oka, hogy a LOL-hírfolyam legtöbb tartalma lerágott csontnak mondható, a fiatalok sejthetően friss és aktuális viccekre vágynak.
A hírek szerint a Facebooknál egyelőre nem született döntés arról, hogy mi lesz a LOL sorsa, és ha széles körben elérhetővé válik, akkor külön alkalmazásként vagy a Facebook részeként kapják-e meg a felhasználók.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!