Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt galéria

Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Míg a 125/T (fent) alapára még 4150 forint volt, a D-Csepelé már 6700 a gyártás első évében
Vágólapra másolva!
A kommunizmus legsötétebb éveiben tabu volt a magánautó, de a 125-ös Csepelek tömegeket mobilizáltak.
Vágólapra másolva!
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Csepel 125/T és D-Csepel 125 veteránteszt
Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről