Korszakos zsenik: 7 legendás motorkerékpár a ’70-es évekből
Még klasszikus formákkal hódítottak ezek a motorok, de már egyre több (főleg japán) gyártó begyújtotta a rakétákat.
![](https://cdn.origo.hu/2024/06/Cta_VpX8ikYWqHBlnyoo5Y6xqMxQNhH7LEOK_XQs41Y/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzFmMzcyOTdhNTRkOTQyOGJiOWFlNDhkNjc2OGRhM2I4.webp)
Még klasszikus formákkal hódítottak ezek a motorok, de már egyre több (főleg japán) gyártó begyújtotta a rakétákat.
A különleges színű, eredeti állapotú PK50 ékes bizonyítéka annak, hogy másfél lóerő is elég a boldogsághoz.
A kommunizmus legsötétebb éveiben tabu volt a magánautó, de a 125-ös Csepelek tömegeket mobilizáltak.
A kommunizmus legsötétebb éveiben tabu volt a magánautó, de a 125-ös Csepelek tömegeket mobilizáltak.
Sokan emlékeznek az MZ ETZ 250 jellegzetes hangjára és formájára, de a mai árak láttán meg fognak lepődni.
Sokan emlékeznek az MZ ETZ 250 jellegzetes hangjára és formájára, de a mai árak láttán meg fognak lepődni.
Trabanttól a Lamborghiniig 140 régi járművet rejt egy magyar professzor kiállítása, köztük kultikus motorokat.
Olyan szépen csillog ez a Pannónia P10H, mint anno új korában a Keravill szaküzletben. Próbakörre vittük.
Olyan szépen csillog ez a Pannónia P10H, mint régen, új korában a Keravill szaküzletben. Próbakörre vittük.
A gyönyörű, kéthengeres csehszlovák motor kisöccse nem véletlenül volt jóval olcsóbb a Keravill boltban.