Végre történik valami. A tizennégyből hét versenyt tudott le a ralivébé mezőnye, nem is akármilyeneket. Öt győztesünk van, egynél többször csak a címvédő, kétszeres legjobb (2000, 2002) Grönholm bírt nyerni (a Peugeot finnje Svédországban, Új-Zélandon és Argentínában diadalmaskodott). Azaz jó a meccs, mert van, elszoktunk tőle az oroszlánosok egyeduralma okán.
Most, legutóbb ugye Solberg győzedelmeskedett a Ciprusi ralin (korábban még Grönholmon kívül a Montén Loeb, Törökországban Sainz volt a leggyorsabb Xsarával, az Akropoliszon meg Märtin Focusszal) - a Subaru is "beszállt". Nem is három, de négy a rivális, fantasztikus a csata, bárhol bárki képes nyerni.
Amit még a szörnyű (és Kenya vagy Mexikó "érkeztével" valószínűleg búcsúzó) Ciprusi raliról nem jegyeztünk le: folytatódott a sorozat: új nevet kellett vésni a trófeára (McRae, Sainz és Grönholm után). Több mint 50-en indultak, 17-en értek célba. Hárman vezettek: Rovanperä a harmadik szakaszig, Grönholm a negyedik után, aztán Solberg egészen a célig.
Szakaszgyőzelemből Solberg 7-et, Rovanperä 5-öt, Mäkinen 4-et, Grönholm és Sainz 1-1-et gyűjtött. Csapatban 11-gyel a Subarué a pálma a Peugeot (6) és a Citroën (1) előtt. A "koreaiak" sikere a Pirelliét is jelenti (11-7 a Michelinnel szemben).