Lássuk először kik voltak a legeredményesebbek: a Superstock 1000 kategóriában a Kawasakival induló Vida Tibor második, Dudás Péter a Team Suzuki versenyzője pedig a harmadikként ért célba, míg Kispataki Viktor a Hungaroring Motorsport Iskola versenyzője - csakúgy, mint az előző fordulóban - negyedik helyre érkezett be.
A Superstock 600-as osztály díjkiosztóján sajnos nem hangzott el a magyar himnusz; a kategóriában az olaszok vitték a pálmát: a futamot Mattia Pastrolin nyerte, Andrea Ferrari lett a második és a Yamahával versenyző Spigamol Olmo a harmadik. A magyarok közül Talmácsi Gergő szerepelt a legjobban egy perc harminchat másodperces idejével, de ez csak a hetedik hely megszerzéséhez volt elegendő. A második legjobb magyar az összesített kilencedik Soltész Attila lett, akit a tizenhét éves Németh Balázs követett a tizedik helyen.
Kovács Nikolett és Győrfi Alen nagy csatát vívott a második helyért a 125 GP és a 250 GP összevont mezőnyében, akik közül végül a fiatalabb versenyző Győrfi Alen került ki győztesen. A dobogó harmadik fokára tehát Kovács Nikolett állhatott fel, élete eddigi legnagyobb sikerét elérve. A kategóriát Gabriel Gnani nyerte.
A 125 SP + 250 SP mezőnyében Juhász Dávidnak harmadik helyet sikerült megszereznie. Supersport kategóriában a harmadik helyről rajtoló Loris Valjan hortvát versenyző nyerte a futamot. Székely Zsolt ötödik Tolnai István pedig nyolcadik lett. A Superbike kategória esélyesei között szereplő Végh János a rajt utáni esése következtében nem tudta befejezni a versenyt, így a mezőnyben egyedül Bíró Balázs képviselte Magyaroroszágot, aki a 21. helyre érkezett be -derül ki a Team Suzuki [origo]-hoz eljutatott beszámolójából.