Végül is, lehet, hogy így lesz jó, hogy így jobb lesz... Miközben ugyanis kiszállt a Citroen, a Peugeot, a Skoda és a Mitsubishi is (maradt a Ford és a Subaru), nem kevés "privát" csapatról és indulóról érkeznek a hírek. Abszolút okosak bő egy hónap múlva leszünk, a 2006-os szezon monacói rajtján, de most például az derült ki, hogy az OMV összeállt a Boziannal, és 12+1 vb-futamon Peugeot 307 WRC-ket "futtat".
Csak nem így fognak kinézni...
Akik pedig tekergetik a 307-esek volánjait: a 2003-as világbajnok, subarus norvég Petter fivére, Henning Solberg (navigátora Cato Menkerud), valamint az osztrák Manfred Stohl (Ilka Minor). H. Solberg 2005-ös legojbbja egy negyedik hely Cipruson (M-Sportos Forddal), Stohl pedig az év legjobb privátja volt egy ciprusi ezüsttel és egy asuztráliai bronzzal (Kronos-Citroennel).
Fórum: WRC > Janika 307 WRC-re váltana > WRC 2006
Aki kikavarodott ebből a kavarodásból, az tudja még meg, hogy csak Stohlé lesz a +1 verseny valószínűleg Németországban. És, hogy ez az OMV-Bozian csapat tuti ott lehet az M2 elejében. Hogy mi az az M2? Nos, a brit szaksajtó ezen a néven emlegeti azt a különmeccset, amelyet a nem gyári (csak gyári támogatású), privát alakulatok vívhatnak majd. Az OMV-n kívül akad egy Kronos (élharcosa a címvédő francia Seabstien Loeb, gépe a Citroen Xsara), egy Red Bull (az osztrák Aignerrel), és még ki tudja, meglátjuk.
De a versenyautók nyilván nem lesznek fészliftesek
Ami biztos, hogy sokszínűbb lehet a 2006-os WRC-szezon, nagyon reméljük. Ja, és ami még tény, hogy az 1999 óta nem jelentkező, de most aztán visszatérő Astra Racing színeiben az idén még gyári Forddal bravúrkodó, de kirakott finn Toni Gardemeister is rajthoz áll a Montén - naná, hogy Peugeot 307 WRC-vel... Arról még nincs információnk, hogy Gardemeister jövője miként alakul a későbbiekben.