Veszprém-rali: július 21-22.
Spitzmüller Csaba: "Nem is tudom, hogy hol kezdjem, mert még számomra is hihetetlen a dolog. Amióta meghiúsult a 307-es bérlésünk, azóta kerestük a lehetőséget, hogy egy profi csapattal dolgozzunk együtt. Kértünk ajánlatot többek között a Mitsubishi gyári csapatától is. Azt mondták először, hogy nagyon örülnek nekünk, de most nem tudnak ezzel a kérdéssel foglalkozni, majd hívnak. Három hétig nem történt semmi, majd megkerestek, hogy ha komolyan gondoljuk a dolgot, akkor menjünk ki hozzájuk Angliába. Kiderült, hogy ezalatt a három hét alatt teljesen leinformáltak minket. Pontosan tudták, hogy hol, milyen autóval versenyeztünk, és milyen eredményt értünk el. Amikor kimentünk, a fejlesztőmérnökkel tesztelhettem Välimäki Akropolisz-ralis autóját. Ezen a teszten is megfeleltem, és ezután tárgyalhattunk az autóbérlésről. Hosszútávú együttműködést szerettünk volna, amire ők azt mondták, hogy csak olyanról tárgyalhatunk. Végül megállapodtunk mind a három hátralévő magyar bajnoki futamra egy 2005-ös specifikációjú Mitsubishi Lancer WRC-re. A tesztek alapján nagyon tetszik az autó, sokkal alacsonyabban és hátrébb ülünk benne, mint az eddigi autóinkban. Furcsa volt a kormányváltó is, de amint beleültem az autóba, azonnal előjöttek az N-es mitsubishis emlékek. A WRC-nek azonban sokkal jobb a futóműve és a súlypontja is sokkal alacsonyabban van. Nagyon tetszik az autó, remélem, hogy harcba tudunk szállni vele a győzelemért."
Spici WRC-múltja: Toyota Corolla, Peugeot 206, Ford Focus
Kazár Miklós: "Az álmunk, hogy profi csapattal dolgozzunk együtt, most maximálisan megvalósult. Szerdán jöttünk haza Angliából, ahol kétnapos oktatásban volt részünk. Spicivel szereltünk első-hátsó futóművet, cseréltünk érzékelőket, kartervédőt vettünk le, raktunk vissza, cseréltünk ékszíjat. Megmutatták, hogyan kell kuplungot cserélni, hogyan kell féket légteleníteni, megnéztük a különböző vészprogramokat. Teljesen el voltunk ájulva, mert ugyanazt a programot kellett végigcsinálnunk, mint a vébés pilótáknak. Nagyon meg voltak elégedve velünk. Spicit külön megdicsérték, hogy látszik rajta, van autószerelői tapasztalata. Amikor kint voltunk, a mi autónkat éppen építették. Minden alkatrész új lesz benne. A karosszéria használt ugyan, de nem látszik rajta. Pénteken indultak el az autóval Magyarországra, ma este (hétfőn) érkeznek meg. Szerdán lesz egy komolyabb tesztünk, hogy beállítsuk az autót a veszprémi pályákra. Három mérnök és nyolc szerelő jön az autóval. Itt lesz John Easton, az MMSP operatív igazgatója és Isao Torii, az MMSP vezetője is. Nagyon örülünk neki, hogy ilyen komoly embereket tudtunk meghívni Magyarországra, amivel a magyar rali súlyát is növelni tudjuk."
Carlsson a Svéd ralin harmadik lett a Lancer WRC-vel
John Easton, MMSP operatív igazgató: "Nagyon örülünk neki, hogy együtt dolgozhatunk Spitzmüller Csabával és Kazár Miklóssal. Nagyon érdeklődünk a magyar bajnokság iránt, mert egyre jobb és jobb lesz. Van már Peugeot, Ford és Skoda WRC is a mezőnyben, amit a Mitsubishi WRC05 még érdekesebbé tehet. A magyar bajnokságról annyit tudunk, hogy nagyon szoros a verseny a top pilóták között, és a versenyek nagyon profi rendezésűnek tűnnek. Spitzmüller Csaba eddig is nagyon jól teljesített a bajnokságban, és azt hiszem, hogy a Mitsubishi WRC05-tel még versenyképesebb lehet, és képes lesz a győzelemre is."