Jön a 220 lóerős Suzuki Swift

Vágólapra másolva!
Gyári Suzuki Swift S1600-as autóval áll rajthoz Bútor Róbert és Tóth Vilmos a Mecsek-ralin. A kategória-bajnoki címet már korábban bebiztosító páros a Magyar Suzuki Rt. támogatásával mutathatja be idehaza elsőként a Swift raliváltozatát.
Vágólapra másolva!

Párizsban debütál a Suzuki Swift Sport > Autósmozi: kupás vs. utcai Swift

Bútorék korábban Citroenekkel, Saxóval és C2-essel, Skoda Octavia WRC-vel is versenyeztek, idén Suzuki Ignis S1600-assal lettek a legjobbak. A szezonzáró Mecsek-ralin (szeptember 15-17.) a legfrissebb vb-technikát mutatják meg a közönségnek.

Forrás: EPA

Wilksék is ilyen autóval mennek a JWRC-ben

Bútor Róbert: "Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, ami teljesen váratlanul ért minket. Eredetileg úgy terveztük, hogy miután a Budapest-ralin megnyertük a S1600-as bajnokságot, a Mecsek-ralin már nem állunk rajthoz, és inkább egy világbajnoki futamra koncentrálunk. Pár hete viszont a Suzuki Sport Európán keresztül megkeresett minket a Magyar Suzuki Rt., és felajánlottak a számunkra egy Swiftet, teljes gyári támogatással. Hatalmas megtiszteltetésnek és az idei munkánk legnagyobb elismerésének érezzük ezt a lehetőséget. Nagyon nagy kihívás a számunkra, hogy Magyarországon először mi versenyezhetünk Suzuki Swifttel. A bajnokságot már megnyertük ugyan, de most jobban szeretnénk bizonyítani, mint valaha. Ami az eredményt illeti, természetesen nyerni szeretnénk, és abszolútban is minél előrébb végezni. Az A csoportos bajnokságot vezetjük, ezt mindenképpen szeretnénk megnyerni, és úgy gondolom, hogy az abszolút bajnokságban sem lenne elérhetetlen, hogy az első ötbe kerüljünk. Nagyon várjuk a futamot, és az első találkozást a Swifttel."

Forrás: EPA

Pécs környékén persze se hó, se durva murva nem lesz

Suzuki Swift S1600 műszaki adatok:

  • Motor: S4/16 benzin, vízhűtéses, DOHC
  • Furat és löket: 81,0 x 77,5 mm
  • Hengerűrtartalom: 1596,5 ccm
  • Legnagyobb teljesítmény: 220 LE (8500/min)
  • Legnagyobb nyomaték: 191 Nm (7250/min)
  • Hajtás: első kerék
  • Sebességváltó: 6 sebességes, mechanikus, szekvenciális
  • Differenciálmű: mechanikus, többtárcsás, sperdifferenciál
  • Kuplung: egytárcsás
  • Felfüggesztés: elöl független, MacPherson, hátul független, lengőkaros
  • Fékrendszer: hidraulikus
  • Fék: aszfalt, első: Brembo, 355 mm, murva, első: Brembo, 300 mm, hátsó: Brembo, 278 mm
  • Féknyereg: Brembo, első: 4 dugattyús, hátsó: 2 dugattyús
  • Kézifék: hidraulikus
  • Kerékméret: Aszfalt: 17 x 7,0J, murva: 15 x 6,0J
Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!