Elsőként két modell exportját tervezik, a Roewe 750-es, és a sanghaji autószalonon bemutatott, W2 modellek a Ssangyong kereskedői hálozatán keresztül juthatnak el az európai vevőkhöz. Erre azért van lehetőség, mert a dél-koreai terepjárót gyártó többségi tulajdonjoga, a Roewe-t is birtokló Shanghai Automotive Industry Corporation, azaz a SAIC kezében van. A Roewe 750 a régi Rover 75 kissé megnyújtott, új belső térrel és hűtőráccsal felszerelt változata, míg a W2 (alul) egy vadonatúj, viszonylag divatos külsővel megáldott alsó-középkategóriás szedán, melynek tervezésében angol mérnökök is részt vettek.
Siker esetén a SAIC valószínűleg újabb típusokkal, egy kompakt méretű, Rover 25-ösön alapuló modellel, vagy ugyanennek a kocsinak a terepjárósított, Streetwise változatával, esetleg a középkategóriás WS modellel próbálja majd tovább növelni eladásait.