Az ötajtós, illetve kombi Lagunákhoz hasonlóan a kupé hossza is 4,7 méter lesz, tehát négy felnőtt valószínűleg ebben is kényelmesen el tud majd helyezkedni. A kétajtós modell az izgalmas megjelenésű, 2004-es Fluence-tanulmány stíluselemeit hasznosítja majd, de műszerfala megegyezik a többi Lagunáéval. A kupé legizmosabb változatát egy 260 lóerő körüli, 3,5 literes, V6-os Nissan-motor hajtja majd, míg a visszafogottabb kivitelekben 170 lóerős, alacsony nyomású turbóval feltöltött benzines vagy egy hasonlóan erős turbódízel erőforrás kaphat helyet. Váltóból kétfélét kínálnak, egy hatfokozatú automatát, és egy szintén hatfokozatú kézi váltót.
A jobb vezethetőség és a kanyarokban való kisebb karosszériadőlés érdekében a Renault átdolgozza az eredeti modell futóművét is, elöl 20, hátul 50 százalékkal lesznek keményebbek a lengéscsillapítók, de a kanyar-stabilizátorokat is vastagabb darabokra cserélik a franciák. Ha ez mégsem lenne elég, a legdrágább Lagunák elektromosan irányított hátsókerék-kormányzást kapnak, mely ami állítólag drasztikusan javítja majd az elsőkerék-hajtású autó kezelhetőségét és kanyarsebességét.