A frissített 6-os nagyobb elülső légbeömlőket, ledekkel kirakott indexlámpákat kap és ezentúl a hátsó spoileren egy harmadik féklámpa is helyet foglal. A belső tér sem változik sokat, csupán a színválaszték bővül és az iDrive kezelőrendszer kapott egy új - a gyár közleménye szerint sokkal ergonómikusabb - gombot. Több az újdonság az autó motorházteteje alatt, ugyanis bemutatkozik a 6-os sorozatban a BMW Efficient Dynamics nevű rendszere, mely többek közt a fékezéskor nyert energiát hasznosítja, de fontos újítás az automata motorleállító és indító berendezés is.
635d néven érkezik egy 3,0 literes hathengeres ikerturbós dízelmotorral felszerelt 282 lóerős és 580 Nm-es nyomatékkal rendelkező új változat, mely 6,3 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órás utazósebességet, ahonnan az elektronikusan maximalizált 250 km/óráig képes gyorsulni. A fenti menetteljesítmények fényében figyelemre méltó az autó mindössze 6,9 l/100km-es fogyasztása. Frissül a 630i jelzésű benzines változat is, mely egy közvetlen befecskendezésű 270 lóerős és 320 Nm-es nyomatákú 3,0 literes motort kap. Ez már kicsit több, 6,2 másodperc alatt van 100 km/órán. A 650i és M6 hajtáslánca változatlan marad.