Nem akármilyen autókiállítást választott a Callaway a C16 Speedster világpremierjének helyszínéül, ugyanis a kaliforniai Pebble Beachen megrendezett Concours d'Elegance a világ egyik legrangosabb autós jótékonysági rendezvénye, ahol csak a legritkább veterán és modern tanulmányautókkal lehet találkozni.
Nos, a C16 Speedsterből biztosan nem fog sok fogyni, már csak a kézi gyártás és a 305 ezer dolláros vételár miatt sem. Az autóval a Callaway harmincéves fennállását és az első Corvette-átalakítás huszadik évfordulóját ünneplik.
Paul Deutschman, a Callaway főtervezője alaposan kitett magáért, amikor a Speedster formáját papírra vetette. A kissé aston-martinos orr-rész és a szimpla lámpák ugyan már ismerősek lehetnek a kupé és a kabrió C16-osokról is, de a két kisméretű, különálló szélvédő csak ennek a karosszériaváltozatnak a sajátja. Akárcsak a 700 lóerős, 6,2 literes, kompresszoros V8-as, ami 3,2 másodperc alatt katapultálja 97 km/órára a nyitott szupersportkocsit. Végsebességnek 210 mérföld/órát adott meg a kaliforniai tuningcég, ami 338 km/órát jelent metrikus mértékegységben kifejezve. A Speedsteren, akárcsak a többi C16-oson, egyik karosszériaelem sem egyezik meg a sima Corvette ruhájával, ugyanis minden darabot lecserélnek a saját terveik szerint, üvegszálas műanyagból készített elemekre.
A tíz fokozatban állítható futóművet az Eibach futóműspecialistával közösen fejlesztették, így a vezető a mindenkori útviszonyokhoz állíthatja az autó viselkedését. Meg kell még említeni a karbonból készült 20 colos felniket, melyek nagyjából 40 százalékkal nyomnak kevesebbet a legkönnyebb alufelniknél, így hatásosan csökkentik a menettulajdonságokat erősen befolyásoló rugózatlan tömeget. A Callaway C16 Speedstert Magyarországhoz legközelebb Németországban lehet majd megvásárolni, idén ősztől.