A mobiltelefonnal készült képek gyenge minősége ellenére az rögtön látható, hogy a szériamodell igyekszik hű maradni a januári detroiti autószalonon bemutatott ezüstszínű tanulmányhoz, de kis különbségeket azért észre lehet venni. A látványos, oldalanként két kipufogós farrészt a mérnökök egy visszafogottabb, oldalanként egy kipufogócsős kialakításúra cserélték és az autó a tanulmányon látott öt helyett tízküllős, kisebb átmérőjű keréktárcsákat kapott.
A képek alapján az autó eleje is nagyon hasonlít majd a detroiti modellére, de mivel a hűtőrács és a légbeömlők gondosan le vannak takarva, még az orrészről nem mondhatunk semmi biztosat. Mindenesetre akik abban reménykedtek, hogy a detroiti bemutató után a szériaváltozat is legalább annyira nyerő megjelenésű lesz, mint a tanulmány, valószínűleg nem fognak csalódni. Ez a modell az amerikai Honda Accord-sorozat nyolcadik generációjához fog tartozni, ami többek között hengerlekapcsolásra képes hathengeres motorral, és új generációs gyűrődő zónával felfegyverkezve mutatkozik majd be néhány hónapon múlva.