A szedán, a kombi, és a zárt áruszállító után a Pick-up változata is elkészült a Dacia Logannak. A fejlesztéskor a nyújtott tengelytávú MCV-t vették alapul, így nem csak egy méretes platót, hanem a kabinban, az ülések mögött még egy 300 literes rekeszt is sikerült kialakítani. A személyautó-rokonság miatt az alvázas felépítésről és a merev hátsó tengelyről le kellett mondaniuk a tervezőknek, de az amúgy is strapabíró, MacPherson első és csatolt lengőkaros hátsó futóművet megemelték és megerősítették a nagyobb igénybevétel miatt. Legfeljebb 800 kilónyi terhet szabad rápakolni az 1,8 méter hosszú, és 1,37 méter széles platóra, de a lehajtható hátfal is elbír vízszintes állapotában 300 kilót. A raktérben 16 kampót alakítottak ki, hogy megfelelően lehessen rögzíteni az árut.
Bevezetésekor három Renault-motorral indul majd az értékesítés, a 90 lóerős 1,6-os benzinessel és a 70, valamint a 85 lóerős 1,5-ös dízellel. A benzinest 20, a dízeleket 15 ezer kilométerenként kell kötelező szervizre vinni. 2008-ban csak Romániában, Bulgáriában és Törökországban kezdik el a Logan Pick-up értékesítését, Európa többi országában csak 2009-től lehet majd megvásárolni a román kisteherautót. Legnagyobb piaci ellenfele a Fiat Strada lesz, de a Logan nagyobb és olcsóbb is lesz nála, hiszen alapára Romániában 1,9 millió forintnak felel meg.