A fillérekbe kerülő autók piacán nemsokára valószínűleg minden nagyobb gyártó képviseltetni fogja magát valamilyen modellel, korábban már a Mitsubishi, a Toyota, a GM és a Volkswagen is jelezte ebbéli szándékát. Ezek a kocsik elsősorban Kínában és Indiában számíthatnak nagy eladásokra, így nem csoda, hogy az előállítás is valamelyik ázsiai országban történik.
Saját kocsija elkészítéséhez a Renault-Nissan duó az indiai Bajaj Autóval szövetkezett, hogy 2011-re egy ugyannyiba kerülő kocsival nehezítsék meg a Nano életét. A Bajaj India egyik vezető motorgyártója, amely az olcsó kiskocsi legyártásával azt akarja elérni, hogy, akik eddig kétkerekűit vásárolták néhány év múlva a cég négykerekűjére váltsanak. Az üzletben 50 százalékos részesedéssel rendelkező Bajajnál biztosak benne, hogy a feltörekvő piacon autójukkal képesek lesznek annyi bevételt termelni, hogy az kárpótolja őket motoreladásaik eséséért.
Az autóból egy új nyugat-indiai üzemben készítenek majd évente 400 ezer darabot. Természetesen először Indiában akarják népszerűvé tenni a jelenleg ULC kódnéven futó modellt, de később Kínába és Kelet-Európába is megérkezhet majd, ahová egyébként a másik 2500 dolláros/1620 eurós kocsi, a Nano is megérkezhet 2012 környékén.