Stephenson tervezett már autókat a BMW-nek, a Mininek, Ferrarinak és a Fiatnak. Az olaszoknak idén áprilisban mondott egyébként fel, és amint készen lesz az azt követő papírmunkával, máris csatlakozik a McLarenhez. Stephenson állítólag a P11-projekt mindhárom modelljéhez hozzányúl majd, azok közül ugyan több autó műszakilag már kész, de a karosszériájuk még módosítható. A P11-ről pedig már régóta tudni, hogy a 6,2 literes közvetlen befecskendéses, V8-as AMG-motort kapja meg, amely egy dupla kuplungos váltón keresztül hajtja majd a hátsó kerekeket. A P11 újratervezése egyébként legalább 12 hónappal visszavetette a középmotoros kétüléses kocsi megjelenését. Ez azt jelenti, hogy a brit szupersportkocsi nem idén, hanem legkorábban 2009 végén vagy 2010 elején debütálhat.
A P11-ről egyébként még tavaly szivárogtak ki képek, de akinek azok alapján nem tetszett a készülő autó, most örülhet, mert teljesen áttervezik a karosszériát. Az eredeti prototípust állítólag főként azért készítették, hogy befektetőket gyűjtsenek vele a projekthez. Ha Stephenson elkészül az utcai kupéval, belekezdhet a nyitott tetejű, és a 600 lóerőnél is erősebb GTR-versenyváltozat papírra vetéséhez. Az egykori McLaren F1-ből a GTR-verzió volt a második legnépszerűbb a vásárlók körében, ráadásul több versenyen szép eredményt értek el vele, például 1995-ben Le Mans-ban győzni is tudtak.