A Mazda korábban Londonban mutatta be a nagyközönség előtt az új BT-50-et, amely a két évvel ezelőtti szinte teljes megújulást követően most ráncfelvarráson esett át. A megújulás többek között érintette a hűtőrácsot, de újak a lámpák krómozott keretei, és a négykerékhajtású modellek 16 colos könnyűfém felnijei is.
Ami a belteret illeti, az új modellnél a jobb minőségű anyagok használata volt az elsődleges cél, de új színekkel bővült a kárpitválaszték, új a műszerfal háttérvilágítása és a középkonzol kezelőszerveinek világítása is. A középkonzol emellett új, ezüst színű borítást kapott.
Az új BT-50 nem tartogat túl sok műszaki újdonságot, azt leszámítva persze, hogy új, 3 literes, közös nyomócsöves dízel egység csatlakozott az eddig kínált 143 lóerős, 2,5 literes turbódízel motorhoz, de a nagyobb erőforrást nálunk nem fogják árulni. Az új blokk 156 lóerős, és új ötfokozatú váltó is dukál hozzá.
A Mazda változatlanul hagyta a jól bevált kabinválasztékot is, így a ráncfelvarrás után továbbra is - piactól függően - rendelhető a kétszemélyes kabin mellett a négy- és az ötszemélyes felépítés is, 2280, 1753, illetve 1530 milliméteres raktérhosszal.