A japánok újabb fontos extrával próbálják a vevőket közelebb csalogatni az új Accordhoz, ugyanis hosszú várakozás után végre automataváltót kínálnak a dízel Accordhoz is. Az autóban ugyanazt az ötfokozatú kormányról is kapcsolható automatát alkalmazzák, amit korábban a benzines modellben is.
A Honda először csupán néhány éve, 2004-ben kezdett el saját tervezésű és gyártású dízeleket szerelni autóiba, amely először az akkori Accordba került bele. Úgy látszik, hogy a recept mostanra is megmaradt, ugyanis az új automata is házon belül készült, mivel nem akarták megkockáztatni, hogy egy idegen cég által készített váltórendszer miatt csökkenteniük kelljen a kocsi teljesítményén.
Az i-DTEC turbódízel motorhoz kapcsolva a típus lépcsőshátú változata 5,3 literes átlagfogyasztást produkál, szén-dioxid kibocsátása pedig 170 gramm kilométerenként. Ennél kicsit többet, 5,5 litert fogyaszt a kombi verzió, amely ennek megfelelően három-négy grammal több szén-dioxidot is bocsát ki. A 134 lóerős és 350 Nm-es csúcsnyomatékú automata dízel Accordok csúcssebessége 207, illetve 202 kilométer/óra.