A Honda nem vesztegeti az időt, és ahelyett, hogy minden erejével a hibridekre koncentrálna, újabb üzemanyagcellás tanulmánnyal állt elő. Az FC Sport a bizonyíték arra, hogy azért, mert egy autót nem fosszilis üzemanyag hajt, attól még nem kell unalmasnak, doboz, vagy éppen szappan alakúnak lennie. Emellett a formaterv és a kialakítás aktívan támogatja a teljesítményt, hiszen a könnyű, kis légellenállású karosszéria alacsonyabb fogyasztást eredményez, még hidrogén üzemanyagnál is.
"A Honda FC Sport azért készült, hogy az autók szerelmeseinek kedvében járjunk fosszilis üzemanyagok nélkül, így akik rajonganak a sportautókért, megtehetik majd ugyanezt egy benzinmentes világban is." - mondta Dan Bonawitz, a Honda America alelnöke az autó bemutatóján a Los Angeles Motor Show-n.
A Honda FC Sport nagyteljesítményű üzemanyagcellát kapott, amelyet a hátsó ülések mögé helyeztek el, az akkumulátorok pedig középre és alulra kerültek, ezzel is növelve a stabilitást. Az elektromos motor a hátsó tengely elé, a két, kékre festett hidrogéntartály pedig a tengely fölé, a rendkívül hosszú hátsó túlnyúlásba került.
A beltérben sportautós hangulat uralkodik, erről árulkodik a középre helyezett vezetőülés, mögé a két utas pedig a hátrafelé nyíló ajtókon át szállhat be.
A tanulmányt a Honda amerikai kutatólaborjában készítették Pasadenában, azzal a fő céllal, hogy a jelenleg használt üzemanyagcellás technológiát egy sportautó platformjára ültessék át, és megvizsgálják a konstrukció működőképességét. Éppen emiatt a Honda nem tervezi, hogy sorozatban gyártaná az FC Sportot, ám egy emészthetőbb formájú sportos üzemanyagcellás autót pár éven belül biztosan bemutatnak.