Takeo Fukai Honda-vezérigazgató év végi beszédében jelentette be az NSX fejlesztésének leállítását. A gazdasági világválság miatti csökkenő eladások miatt a Honda arra az elhatározásra jutott, hogy teljesen átstrukturálja autós üzletágát. Ennek egyik fontos lépése, hogy a Ferrarik és Porschék ellenfelének szánt új szupersportkocsit törölték a programból, pedig az autó már nagyon közel lehetett a sorozatgyártáshoz, mi is írtunk róla már nemegyszer. Az NSX lett volna a japán gyár valaha épített legerősebb autója, teljesítményét ugyanis jóval 500 lóerő fölé tervezték. A benzinzabáló aszfalttorpedó helyett a cég inkább a hibrid technológiára költi fejlesztési keretét. Ez persze sovány vigasz az NSX népes rajongóinak, akik már alig várták, hogy az 1991 és 2005 között gyártott első generáció utódot kapjon.
A válság miatt a tengerentúlon sikeres Acura prémiummárka 2010-es bevezetését is elhalasztották a japán piacra.