A kémfotók alapján nagy horderejű külső változásokra nem kell felkészülni, a Suzuki mindössze a könnyűfém felniket és az első lökhárítót cserélte le az esztergomi gyártású modellen. Az új lökhárítóban nagyobb lett a középső légbeömlő, és a ködlámpák környékét is átrajzolták.
A Fiat is hasonlóan járt el a Sedici esetében, de itt nem csak a lökhárítót, hanem a hűtőrácsot is áttervezték, mégpedig a Bravo stílusában. Szerencsére a Fiatról belső kémfotók is rendelkezésre állnak, így jól látható, hogy lecserélték a tekerős klímavezérlő panelt kijelzősre, és a műszerek is szebb rajzolatúak lettek. Még nem tudni, hogy új motorok is lesznek-e, de nem lenne meglepetés, ha az 1,9-es Fiat-dízelt a friss fejlesztésű 1,6-osok váltanák.