A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNPupp Réka
12:50CselgáncsOdette Giuffrida-Reka Pupp
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
NyílNyíl

Túl drága a Seatnak és a Skodának a VW Up! platform

Vágólapra másolva!
A Volkswagen 2010-ben tervezi bemutatni az Up! tanulmányból készülő városi kisautót, amelynek valószínűleg nem lesz testvére Skoda és Seat márkanév alatt.
Vágólapra másolva!

A Volkswagen csoport különböző árkategóriák kialakításával és az ehhez szabott autókkal igyekszik minél nagyobb piaci részesedést szerezni a városi kisautóktól kezdve a luxus kategóriáig.

A gyár tavaly jelentette be az Up! tanulmányt, amelyen ugyan azóta végeztek néhány módosítást - például felhagytak a farmotoros építési móddal -, de még így is túl drágának bizonyulhat ahhoz, hogy Skoda és Seat márkanév alatt is forgalomba hozzák.

Mivel utóbbi két márka modelljei átlagosan - és piactól függően - körülbelül 1200 euróval kerülnek kevesebbe, mint a Volkswagenek, a magas fejlesztési költségek miatti magasabb vételár felemésztené a gazdaságosabb modellekre rakódó szűkebb árrést.

Ennek ellenére a Volkswagen megkísérli annyira alacsony költségvetéssel előállítani a modellt, amennyire csak lehetséges, de a különböző márkanévvel ellátott variációk között így is csak apróbb külső és belső formabeli különbségek lennének.

Forrás: [origo]

A Volkswagen Up! tanulmány


A gyártásra kész állapotú Up! modellt 2010 második felében mutatja be a Volkswagen, ám addig még számos tényező felmerülhet, amely megváltoztatja a gyár terveit, vagy a testvérmárkák hozzáállását.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!