Frissül a 2010-es modellév tiszteletére a Mitsubishi Pajero, a terepjáró kívülről nem, csak műszakilag változik. A japán mérnökök a 3,2 literes dízelmotort gyúrták át, 160-ról kereken 200 lóerőre ugrott a csúcsteljesítmény, a nyomaték pedig 381-ről 441 Nm-re módosult. Összhangban a környezetvédelmi törekvésekkel, a 25 százalékos teljesítménynövekedés ellenére a frissített modell takarékosabb lett és széndioxid-kibocsátása is csökkent.
Ötfokozatú manuális váltóval szerelve 8,5 literre esett a háromajtós Pajero átlagfogyasztása, ez hét tizedes csökkenést jelent, az ötajtós változat az új automata váltóval 9,6 litert kér száz kilométerenként a korábbi 10,6 liter helyett. Javítottak a vontatási képességeken is, a háromajtós modell 2800 helyett 3000 kilót, az ötajtós 3300 helyett 3500 kilót képes cipelni.
Apróság, de a frissítés része a vékonyabb szélvédő, a gazdagabb szigetelés, az új 17 és 18 colos alufelnik, valamint frissült a Mitsubishi Multi Communication rendszere is, amely immár 40 gigabájtos merevlemezt rejt.