Nem árult zsákbamacskát az áprilisi Sanghaji Autószalonon a SAIC, ahol az új MG6-ot tanulmányként állította ki. Már akkor is célozgattak rá a kínaiak, hogy a végleges változat nem sok mindenben fog eltérni a kiállított modelltől, hétfőre kiderült, igazat mondtak.
A Guangzhoui Autószalonon megvolt a nagy leleplezés, az MG6 pedig első pillantásra tényleg alig különbözik a tanulmánytól. Más felniket toltak alá, a króm ablakkereteket műanyagokra cserélték, egyébként sem a formatervhez, sem a lámpákhoz nem nyúltak. Mondjuk, ez a két módosítás is elegendő ahhoz, hogy a széria MG6 kevésbé tűnjön vonzónak, de jobban felszerelt modelleknél pótolni lehet a hiányosságokat.
Eddig csak átemblémázott Rovereket árult a SAIC, az MG6 bemutatása új korszak kezdetét jelenti. Kezdetben csak Kínában lesz megvásárolható a modell, bár úgy tervezték, hogy az európai és amerikai biztonsági előírásoknak is megfeleljen. Ez arra utal, hogy idővel megindulhat a modell exportja, de erről hivatalos információ még nincs.
Az MG 6-ot a SAIC angliai központjában tervezték, friss megjelenésű, kupés tetővonallal rendelkező szedánt tisztelhetünk benne. Célcsoportja a fiatalabb közönség, hossza 4653, szélessége 1827, magassága pedig 1478 milliméter, tehát a középkategóriába illeszkedik be. Az alapokat a Roewe 550 adja, ahogy a két 1,8 literes benzinmotort is, a szívó 133, a turbós 160 lóerős.