Nehézkesen halad a Tata a Nano gyártásával, amíg nem költözik át új üzemébe, a tervezettnél lassabban is fog menni az első széria összeszerelése. Vannak azonban olyan szerencsések, akik már használhatják Nanóikat, ők ráadásul hasznos visszajelzéseket is küldenek a gyárnak.
Ezek alapján a következő fél évben módosítja az autót a Tata, a legtöbb panasz egyébként a gyorsulásra érkezett. Egy 33 lóerős autó esetében érthető, hogy nem akar menni, az indiaiak azzal próbálnak ezen segíteni, hogy 5000 helyett a jövőben 6000-es fordulatszámnál fordul tilt le a motor. Fontolgatják a mérnökök azt is, hogy ötfokozatú manuális váltót készítenek a Nanóhoz, bár az indiai piacnak a jövőben is be kell érnie négy fokozattal.
Indiában ennek megfelelően (és biztonsági okokból) marad a 105 km/órás sebességkorlátozás, ám ötfokozatú váltó esetében a mérnökök szerint nem szükségszerű a limit. Európába várhatóan már csak ötfokozatú Nanók jönnek.
Igazi, nyitható csomagtartót kap az apróság, amelyről az aktuális modell esetében költségtakarékossági okok miatt lemondtak, így pakolni csak a hátsó ülések kényelmetlen döntögetése után lehet. Új külső visszapillantókat is felszerelnek, a módosítások következtében az ár valamelyest emelkedni fog.