A világ legolcsóbb autójának európai piacra szánt változata, kényelmesebb és biztonságosabb az Indiában gyártott eredetinél és éppen ezért kerül a kocsi kétszer annyiba, mint az eredeti változat. Meghajtásáról egy háromhengeres egyliteres motor gondoskodik, amelynek teljesítménye 60 lóerő. Míg az indiai verzió négyfokozatú, addig az európai ötfokozatú manuális váltóval van felszerelve, így valamivel jobb a fogyasztásuk és alacsonyabb a szén-dioxid kibocsátásuk is.
Az autó 3300 mm hosszú, ami nagyjából húsz centiméterrel hosszabb az eredeti Mininél, de jóval rövidebb szinte az összes jelenleg kapható többi európai miniautónál. A Genfi Autószalonon bemutatott autó még 14 colos kerekeket használt, és valószínű, hogy a végleges változat is hasonló méretűeket kap.
A Nano Europát ABS-szel, kipörgésgátlóval, elektromos szervokormányozással és légzsákokkal is felszerelték. Míg Nano jelenleg csupán négyajtós formában létezik, nincs kizárva, hogy az indiaiak elkészítik a kocsi háromajtós változatát is.