A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
HUNMuhari Eszter
19:25VívásAuriane Mallo-Breton-Eszter Muhari
HUNMuhari Eszter
19:25VívásEszter Muhari-Auriane Mallo-Breton
HUNMagyarország
21:44ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNPóta Georgina
22:15AsztaliteniszGeorgina Pota-Xiaona Shan
NyílNyíl

Olcsó Toyota kisautó Indiából

Vágólapra másolva!
Az Új-Delhi Autószalonon a Toyota bemutatta a fejlődő piacoknak szánt Etiost. Szedán és ferdehátú is készült belőle.
Vágólapra másolva!

Elindult a Renault-féle úton a Toyota, immár a japánoknak is van Dacia Logan-szerű autójuk. Hasonlóan a román modellhez, az Etiost is a fejlődő piacoknak szánják, de a korábbi hírekkel ellentétben Európában egyelőre biztosan nem jelenik meg. Formailag a lehető legegyszerűbb megoldásokat alkalmazták az újdonságon, hivatalosan ugyan csak tanulmány, de nagyon valószínű, hogy a szériaváltozat semmiben sem különbözik majd tőle.

Év végén kezdődik az Etios gyártása, a ferdehátú 1,5, a szedán 1,2 literes benzinmotort kapott, teljesítményadatokat nem közölt a Toyota, ahogy a fogyasztásról sem nyilatkozott. Tágas belső teret és rengeteg tárolóhelyet ígérnek a japánok, akik a fejlődő piacok igényeit szem előtt tartva fejlesztették ki a modellt. Ennek érdekében néhány Toyota-alkalmazott nyakába vette Indiát és kikérdezte a helyieket, mit tartanak a legfontosabbnak egy autóban.

Noritake Josinori, az Etios főmérnöke összesen kétezer ember társaságában dolgozott az Etios négyéves fejlesztési ciklusán, meggyőződése, hogy Indiában nagy örömmel fogadják majd az újdonságot. Évente 70 ezer Etiost szeretne eladni a Toyota, India mellett elsősorban Kínában és Brazíliában.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!