Egy grafikát már nyilvánosságra hozott a Hyundai a Genfi Autószalonon bemutatkozó, kupéjellegű i-flow tanulmányról, amely egy új középkategóriás modell előfutára. A koreaiak most egy hivatalos képet is mutattak az autóról, illetve elárultak néhány műszaki adatot, kiderült például, hogy dízel-hibrid hajtáslánc készült a modellhez.
Aerodinamikai szempontok szerint tervezték a karosszériát, ennek köszönhetően az i-flow légellenállási együtthatója mindössze 0,25. 1,7 literes a hibrid rendszerhez használt dízelmotor, a Hyundai se a belső égésű, se az elektromos egység teljesítményét nem hozta nyilvánosságra. Hatfokozatú duplakuplungos váltót építettek be, az akkumulátorok lítium-polimerek. Átlagfogyasztásnak három litert adtak meg a koreaiak, a szén-dioxid-kibocsátás kilométerenként 85 gramm.
"Folyékony fém" külső borításról is ír a sajtóanyag, ennek kifejlesztésében a BASF vegyipari cég segédkezett. Szintén Genfben debütál a kompakt i30 frissített változata i30u néven, erről nem közöltek részleteket, gyártása viszont már a genfi kiállítás után elkezdődik. A Cee'd modellfrissítésénél tapasztalt változásokra lehet felkészülni.