A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
Ray néven mutatta be konnektoros hibridjét a Kia a Chicagói Autószalonon, a modellel hosszú távon a Toyota Priusszal szeretne rivalizálni.
Vágólapra másolva!

Konnektoros hibridet mutatott be a Kia a Chicagói Autószalonon. A Ray névre keresztelt tanulmány egyelőre borzasztóan messze van a sorozatgyártástól, de a koreaiaknak komoly terveik vannak vele. Tipikus showcarként, futurisztikus formavilággal debütált a Ray, hátsó részének kialakítása viszont hasonlít a mai hibridekhez.

A Kia amerikai dizájnstúdiója készítette a tanulmányt, beltere is a jövőt idézi, elkészítéséhez könnyűsúlyú, újrafeldolgozott anyagokat használtak, melyek fehér színűkkel segítenek a napsugarak elűzésében és így az utastér hőmérsékletének alacsonyan tartásában.

Forrás: Kia

Néhány év múlva akár a Priusszal is versenyezne a Kia, a hibrid hajtáslánc egy alumíniumblokkos, 153 lóerős 1,4-es benzinmotorból és egy lítium-ion akkumulátorokkal táplált, 103 lóerős elektromos motorból áll össze, a váltó fokozatmentes CVT.

Forrás: Kia

Csak az első kerekek hajtottak, mindkét motor önállóan, de együttes erővel is képes hajtani. Egy feltöltéssel nyolcvan kilométert tud megtenni az elektromotorral, a generátorként használt belső égésű blokkal 1200 kilométerre nő a hatótávolság. A Ray tetejére napelemek kerültek, az ezekből nyert energia a fényszórókat, illetve a klímaberendezést működteti.

Forrás: Kia

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!