Nem mondott le az Audi arról, hogy újra piacra dobja az A2-t, Rupert Stadler, a márka vezérigazgatója szerint gond nélkül bele lehetne simítani a kínálatba az új modellt. "Egyértelműen van elég hely még egy modell és egy tanulmány számára az A1 és az A3 között" - jelentette ki Stadler, gyakorlatilag megismételve, amit az A8 premierje előtt mondott. Egy másik interjúban Michael Dick, az Audi technológiai fejlesztésekért felelős igazgatótanácsi tagja arról beszélt, hogy a márka elektromos fejlesztései "fontos szerepet játszanak majd az A2 következő generációjában a közeljövőben."
A hírek szerint az új A2 egyedi formatervet és hasonló hajtásláncot, esetleg éppen ugyanolyat kap majd, mint a Genfben kiállított A1 e-tron, amelybe 102 lóerős villanymotor és egy generátorként használt apró Wankel-motor került.
1999 és 2005 között mindössze 176 ezer darab kelt el az előző A2-ből, ennek ellenére valószínű, hogy ismét hasonló, egyterűs kialakítással próbálkozik majd az Audi, hiszen az A1-ből a háromajtós mellett lesz ötajtós kivitel is. Arról még nincs hír, hogy az új A2 karosszériája is alumínium alapú lesz-e.