S hogy mire nem adott egyértelmű válaszokat V Seethapathi? Arra, hogy mennyi lesz az európai eladási ára az Indiában mindössze kétezer amerikai dollárnak megfelelő rúpiáért (kb. 390 ezer forint) kínált kocsinak, mennyit szeretnének értékesíteni évente, és, hogy lesz-e, lehet-e egyáltalán konkurense a mi kontinensünkön nyilvánvalóan majd jóval borosabb áru autónak. Mint mondta, ezeket még sok minden befolyásolhatja.
A standon még nem vitték túlzásba, mindössze egyetlen elektromos Nanót állítottak ki, de az megnyerő volt. Testközelből olyan átölelni való kis manó a kocsi, és ezt egy 180 centi fölötti ember meg is teheti: akkora a jármű, hogy oldalra kinyújtott karokkal az első szélvédőtől a hátsó ablakig átfogható.
A színpadon lassan forgó kocsi meglepően precíz illesztései, ránézésre normális minőségű belső anyaghasználata (beülni nem lehetett), apró külső megoldásai egyértelműen jelezték, hogy ez a karosszéria nem a kétezer dolláros népautó, még nem is sorozatgyártott példány, sokkal inkább az európai vevők számára legyártott külső-belső áll előttünk. Ha képesek lesznek az indiaiak ezt a minőséget produkálni sok százezer példányban, nem kétséges a mini sikere.
A helyszínről jelentjük - még több genfi újdonságért kattintson ide!