A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Jóval könnyebb lesz az új Range Rover

Vágólapra másolva!
A jelenleginél könnyebb modellekben látja a jövőt a Land Rover, a Range Rover két év múlva érkező új generációja 450 kilogrammal lesz könnyebb.
Vágólapra másolva!

Régóta fontos célkitűzés a Land Rovernél, hogy csökkentse modelljei súlyát, a Range Rover 2012-ben érkező új generációja profitálhat elsőként a törekvésekből. Legutóbbi tanulmányaival már jelezte a márka, hogy könnyűsúlyú anyagok használatára váltana, sorozatgyártásban az új Range Roverben jelenhetnek meg a friss technológiák.

Úgy tudni, hogy a formaterv nem változik jelentősen, ugyanakkor a tetővonal valamivel lejjebb kerül, a jelenleginél lényegesen jobb aerodinamikai együtthatót eredményezve. Alumíniumból készülne a váz, hasonló technológiával, mint az új Jaguar XJ-nél, sok elemet könnyűsúlyú anyagból készítenének el. Összesen nem kevesebb mint 450 kilogrammot faragna a tömegéből a Land Rover. Van is miből elvenni, ugyanis egy V8-as dízellel szerelt jelenlegi modell közel 2,8 tonnát nyom.

A Jaguar XF-hez és XJ-hez már elérhető, háromliteres, 275 lóerős, duplaturbós dízellel a mostani 300 feletti értékről 200 gramm alá menne a kilométerenkénti szén-dioxid-kibocsátás, az átlagfogyasztás 8,6 literre csökkenhet. Később dízel-hibrid változat bemutatását is tervezik.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!