A brit mérnök legújabb projektjében kis fogyasztású, városi autókat tervez. A T27 névre keresztelt apróság a nemsokára bemutatkozó, benzinüzemű T25 alapjaira fog épülni, és lesz benne közös az F1-essel is: háromüléses kialakítású lesz az utastere. Gordon Murray munkájához segítséget nyújt a brit kormányzat is; összesen kilencmillió fontos támogatást adtak a fejlesztésre.
Miniautója fejlesztéséhez a hibrid- és elektromos motorok specialistájával, a Zytek Automotive-vel működik együtt Murray. A körülbelül 240 centiméteres, 700 kilogrammos városi törpe ülései alatt kapott helyet a 12 kilowattórás akkumulátorcsomag, amely a 25 kilowattos (34 lóerős) elektromotorját hajtja. A Zytek mérnökeinek sikerült a motort, az egysebességes váltót és a vezérlő elektronikát kis helyre bezsúfolni, közel a meghajtott hátsó kerekekhez. Ezzel a rendszerrel a tervek szerint 130-160 kilométert tud majd megtenni a kocsi, és bár elektromos, így közvetlenül nem szennyezi a környezetet, de ha fogyasztását felszorozzuk az áram előállításakor keletkező szén-dioxid-értékkel, akkor is jók az eredményei. Az Egyesült Királyságban nagyrészt hőerőműveket működtetnek, így ott vegyes üzemben egy kilométer megtétele csak 48 gramm szén-dioxiddal szennyezné a környezetet.
Városi használathoz ideálissá teszi a hatméteres fordulóköre és százhatvan centiméteres szélessége is, csomagtartója 190 és 750 liter között változtatható.
Az előállítására létrehozott konzorcium egy vadonatúj gyár felépítését is tervezi, és ha minden jól megy, az ipart még mindig hátráltató válság ellenére jövő áprilisra elkészül a prototípus.