Szinte jelentéktelen frissítésen esett át a Hyundai i20, a koreai mini külsejéhez nem, csak aerodinamikájához és motorjaihoz nyúltak hozzá. Új légterelő került a padlólemezre, feladata a kerekek körüli légáramlatok optimalizálása, a motorokba alacsonyabb súrlódású olajokat töltöttek, illetve a generátorrendszer is új.
A módosítások nyomán kilométerenként öt grammal csökkent az 1,2 literes benzinmotor szén-dioxid-kibocsátása (119 g/km), az 1,4-es benzines kilométerenként 13 gramm szén-dioxiddal lett tisztább, fogyasztása is csökkent. Hat grammal csökkent a 75 lóerős dízel szén-dioxid-kibocsátása, a szintén új hatfokozatú kézi váltónak hála a 90 lóerős kivitel 7,2 százalékkal kevesebbet fogyaszt.
Megjelent a műszerfalon a váltás optimális idejére figyelmeztető jelzés, a háttérvilágítás színe vörösről kékre változott.