Az idő előrehaladásával a kínálat felfrissítését nem mulaszthatja el a Mazda sem, ennek megfelelően pár újdonsággal jelentkeznek Párizsban.
Az egységes márkaarculat jegyében a Mazda2 megkapja a nagyobb modellekről már ismert hűtőmaszkot és ezentúl jobb minőségű anyagokat lehet majd a belterében találni. Ennél is fontosabb, hogy futóművét komfortosabbra hangolják és egy új, egyelőre titkos motor is választható lesz hozzá. A környezet védelme és nem utolsó sorban az EU-s direktívák betartása miatt már az összes erőforrás megfelel az Euro 5-ös normának és mostantól automatikus váltó is szerepel az opciós listáján.
Újabb változatban kapható a Mazda5 is. Genfben mutatták be és már kapható az új 1,6-os dízelmotorral, akár hétüléses változatban is. A korábbi változathoz képest 15 százalékkal kisebb a károsanyag-kibocsátása, vegyes fogyasztása 5,5 liter száz kilométeren.
Ugyanezzel a 115 lóerős egységgel, és a hozzá kapcsolt könnyített felépítésű, hatfokozatú kézi váltóval rendelhető a Mazda3 is, ami ezzel a párosítással csak 4,4 liter gázolajat eszik százon.