Formavilága és neve alapján is arra lehetett következtetni a Citroën Lacoste tanulmánnyal kapcsolatban, hogy kizárólag a Párizsi Autószalon kedvéért készült, egyszerű showcarnak. Ehhez képest az Autocar úgy tudja, hogy a furcsa golfkocsinak tűnő koncepciót három év múlva sorozatbam gyártják.
Több megoldást is átvesz a tanulmánytól a szériaváltozat, bár az egyszerűség kedvéért zárt lesz. Az autót a Peugeot BB1 testvérmodelljének szánják, a Mitsubishi i platformjának rövidített és kiszélesített változatára építik. Ez villanyautós padlólemez, vagyis a Citroën valószínűleg elektromos hajtáslánccal képzeli el a Lacoste-ot.
Iparági források szerint kapcsolatai elmélyítését tervezi a PSA-csoport és a Mitsubishi, az együttműködésből még több elektromos autó és hibridek is születhetnek.