A teljesen elektromos i10 BlueOn tanulmányautó ugyan csak 2012-ben kerül piacra, de a formája már megegyezik azzal, amit a belső égésű motorral szerelt verziók is megkapnak a 2011-es modellévtől.
Jól látható, hogy a kocsi orr-részét a márka legújabb formanyelvéhez igazították, az elnyújtott fényszórók és a hatszögletű hűtőmaszk nagyon hasonló ahhoz, amit az ix35-ösön és az új Accenten láthatunk. Állítólag a műszerfalat sem hagyják érintetlenül a koreaiak, de azok a módosítások eltörpülnek a külső változásokhoz képest.
Erősebb és takarékosabb lesz az 1,2 literes benzinmotor a változó szelepvezérlésnek köszönhetően, az ISG-nek hívott start-stop rendszer ehhez, és az új egyliteres benzineshez is elérhetővé válik. A kisebb, új erőforrás a régi 1,1-est váltja majd a palettán, a motorleállító rendszerrel állítólag csak 99 gramm szén-dioxidot bocsát majd ki kilométerenként.
A Koreában bemutatott, képeken látható tanulmányautót 81 lóerős villanymotor mozgatja, melynek nyomatéka 210 Nm. A normál nikkel-metál hidrid akkumulátoroknál 40 százalékkal könnyebb, és 30 százalékkal kisebb lítium-ion polimeres akkumulátorok táplálják a villanymotort. Az i10 BlueOn 13,1 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, végsebessége 130 km/óra. Hogy a gyalogosok is meghallják a közeledését, az autó mesterséges motorhangot bocsát ki magából. Egy feltöltéssel állítólag 140 kilométeres távot képes megtenni, a teljes feltöltés hat óráig tart. Átszámítva nagyjából 8 milliárd forint értékű koreai wonba került az autó egy éves fejlesztése, az éles tesztelést októbertől kezdik egy 30 darabos flottával Szöul utcáin.