Lehet-e négymillió forintból élhető új autónk? - Hyundai i10 1.2 MPi Comfort teszt
Miközben sorra tűnnek el a benzines minik, itt az új Hyundai i10, méghozzá négy hengerrel. Mutatjuk az előnyeit és a hátrányait.
![](https://cdn.origo.hu/2021/01/UyTKDrtUGjT2-lQ8XeNiNIGVB3HhHnCe6d8jqJEJvJo/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzYwNDQ5ZDcwZGJkMjQwM2JiYTZhNDdjM2RjM2VjMDNl.webp)
Miközben sorra tűnnek el a benzines minik, itt az új Hyundai i10, méghozzá négy hengerrel. Mutatjuk az előnyeit és a hátrányait.
Fogyatkoznak a piacon a miniautók, de az i10 már a harmadik generációnál jár. Négyhengeres szívómotorral vezettük.
Miközben sorra halnak ki a megfizethető autók, az i10-esből megérkezett a következő generáció.
Szeptemberben érkezik az új i10, már ki is adtak róla egy gyári grafikát.
A Hyundai i10-es kilincse az oldalütközési teszten felemelkedett.
Az még nem volt nagy meglepetés, hogy a Tata Nano nulla csillagot ért el, de az már igen, hogy a VW Polo is.
Olyan hősiesen próbálja kivasalni a tajtékosra gyűrt utakat, hogy már ez önmagában érv a legkisebb Hyundai mellett.