Még a máskor nyugodt utolsó óra is hozott izgalmakat a félnapos futamon, ugyanis a vége előtt negyven perccel egy tankoláskor kigyulladó R8-as Audi okozott felfordulást a bokszutcában. A bajt az okozta, hogy a benzintartály egyik csöve meglazult, és forró alkatrészekre folyt némi üzemanyag. Szerencsére kitettek magukért a tűzoltók, és végül pár perc szerelést követően vissza tudott térni a pályára az autó, de már a magyar BMW mögött, amely így feljött az ötödik helyre.
A BMW Team Hungary autóját Vida ebben a pozícióban hozta be a célba a fagyos éjszakában, a korábban aggasztóan közeledő, benzines Seat Leon végül 37 másodperccel mögötte ért be a célba.
A 260 lóerős, kétliteres dízelmotorral hajtott 120d előtt csak kétszer erősebb autók, két Porsche 911-es, a Porsche-alkatrészekből álló Brokernet Silver Sting, és a győztes Audi R8 LMS ért célba. A nürburgringen májusban műszaki hiba miatt kieső BMW most 1423 kilométert tett meg mindenféle meghibásodás nélkül versenytempóban. Ez nagyjából annyi, mintha 12 óra alatt Budapestről elmentek volna Párizsba egy kanyargós úton, ahol állandóan előzni kellett vagy félrehúzódni a gyorsabb autók elől.
Főleg a hibátlan versenyzésnek, a jó bokszmunkának (az élmezőnyből senki sem töltött kevesebb időt a bokszban, mint ők), és az autó alacsony fogyasztásának köszönhető a remek eredmény, de az erősebb autók kiesése is hozott pár helyezést.
Bizonyított a csapat két új versenyzője, Csuti László és Kovács Tamás, akik egyenletesen jó köridőket teljesítettek, de a 120d vezetésében már rutinosabb Wéber Gábor és Vida János is kitett magáért, pedig a lekörözéseknél számtalan meleg pillanatot kellett átvészelniük a szűk pályán.
22.52. A csapat sátrában körbeálltak a versenyzők, szerelők, egyéb csapattagok, és mindenki - akinek része volt a sikerben - megveregette az előtte álló vállát, majd megtapsolták magukat.
Ezt követően itt is előkerült a pezsgő, a dobogóval ellentétben már nem locsoltak, koccintással zárult a nap. Hóna alatt a serleggel, elsőként Wéber indult hazafelé.