Kibővült a BMW 1-es tudása és karosszériája
Októberben kerül az utcára az alaposan átalakított BMW 1-es sorozat.
![](https://cdn.origo.hu/2024/06/r6HEv_TGNO_eI-cTOzvCBPYuTTvPzmNkFzqP_2VQYhM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2ViMDJkMTA2OTBhZDQwZGFiMGNjOWVkMjI3NTNkMGEz.webp)
Októberben kerül az utcára az alaposan átalakított BMW 1-es sorozat.
Hagyománytörő az M-modell light, de éppen ezzel tarolna a kompakt sportgépek között. Teszten a BMW 128ti.
A BMW az első fronthajtású hot hatch modellje kedvéért még a közel 30 éve nem használt ti jelölést is újra elővette.
Az 1-es elvesztette hátsókerék-hajtását, amivel eddig igazi unikum volt, de kárpótol érte máshol.
Az új 1-es elvesztette azt a tulajdonságát, amivel elődei kilógtak kategóriatársai közül, de ezért bőven kárpótol.
Az 1-es már nem hátul, hanem elöl hajt, ami előnyökkel jár a helykihasználás szempontjából.
Az új 1-es már nem hátul, hanem elöl hajt, és a selymesen járó hathengeres motor is eltűnt a kínálatából.
Ezúttal négy autót vizsgált meg az Euro NCAP, a francia kisautó csak 4 csillagot kapott.
A kompakt autó elveszítette azokat a jellemzőit, amikkel kilógott a konkurensek közül.
A bajor kompakt autó elveszítette azokat a jellemzőit, amikkel eddig kilógott a konkurensek közül.