Hiába keresték az újságírók a Kia standján az előre beígért Pop tanulmányt, az elektromos autó helyett csak egy demófilmet vetítenek a koreaiak. Párizsban, egy "szupertitkos" helyszínen készül a tanulmányautó, melynek munkálatai sajnálatos módon elhúzódtak, így megeshet, hogy még a kiállítás utolsó napján is a kevésbé attraktív filmnézéssel kell beérniük a látogatóknak.
A buborékformájú elektromos autó 140 km/órás végsebesség elérésére képes, nagyfeszültségű konnektorból fél óra alatt újratölthetőek akkumulátorai. Hagyományos, 230 voltos aljzattal hat órát vesz igénybe a lítium-polimer telepek újratöltése.
Egy feltöltéssel 160 kilométer a hatótávolság, a 68 lóerős, 190 Nm csúcsnyomatékú villanymotor kellő lendületet biztosít a városi közlekedéshez. Háromszemélyes kialakítással készült az utastér, a harmadik ülést a csomagtartó helyén alakították ki, a képek alapján nem tűnik túl kényelmesnek. Három méter hosszú a koncepció, tengelytávja 2,06 méter, egy-két megoldása akár az új Picantón is felbukkanhat.