A tudomány mai állása szerint az elektromos hajtásé a jövő, addig is a dízelmotorok kis étvágyában és egyszerű tankolhatóságában bíznak az autósok, ezért a Peugeot 3008 Hybrid4 példájából tanulva a Volvo minden nagyobb felhajtás nélkül elkészítette a világ első garázsban is tölthető, konnektoros hibridautóját.
A technológia egyik eleme sem ismeretlen, a belső égésű motort egy 2,4 literes 215 lóerős dízel képviseli, amely hagyományosan az első kerekeket hajtja. Egy hatfokozatú automataváltón keresztül kapcsoltak hozzá egy 70 lóerős elektromotort, amely a hátsó kerekeket meghajtva összkerekessé teszi a V60-ast. 11,2 kWh-ás lítium-ion akkumulátor csomagjának köszönhetően egyetlen töltéssel több mint 50 kilométert tehet meg károsanyag-kibocsátás nélkül.
A vezető három üzemmód közül választhat, lehet használni az autót elektromos, dízel és vegyes üzemben is, a két motor együtt 285 lóerőt teljesít. Otthoni feltöltése 16 amperes hálózatról 3,5 óráig tart, de fékezésnél az energia visszatermelő-rendszer is részt vesz az akkuk töltésében. A rendszer állapota akár iPhone-on keresztül is nyomon követhető.
A D6 jelzésű V60-as csak Európában lesz kapható, elsősorban az északi országokban számítanak hangos sikerre. Az első modellévben ezer darabot szeretnének értékesíteni, de a gyártás felfutása után 2014-ben akár 4-6 ezer V60 D6 is készülhet. Ára várhatóan 45 és 50 ezer font között alakul (16-18 millió forint), ezért a pénzért magas felszereltség jár az egyetlen színben (electric silver) és egyfajta kerékkel kapható kombihoz.