A sportkocsi koncepció nevével a cég korábbi tulajdonosa, és egyben a világ egyik leghíresebb autótervezője, az 1997-ben elhunyt Giuseppe "Nuccio" Bertone előtt tisztelegnek, és egyben ezzel az autóval ünneplik a századik születésnapjukat is.
Giuseppe "Nuccio" Bertone az apjától, az alapító Giovannitól vette át a Carozzeria Bertone céget a második világháború után, és többek között olyan autók formatervével tette világhírűvé cégét, mint a Lamborghini Miura, a Lamborghini Countach, a Lancia Stratos, a Citroën BX, vagy a Cizeta Moroder. A cég legújabb tanulmányautója az 1970-ben készített, és akkor igen merésznek számító Lancia Stratos HF Zero tanulmányautó modern változatának tekinthető, tervezője Michael Robinson, a cég jelenlegi vezető formatervezője.
Egyelőre csak annyit árultak el az egydobozos formájú sportkocsiról, hogy erős motor hajtja a hátsó kerekeit, az ismeretlen erőforrás hátul-középen helyezkedik el az extrém lapos karosszériában. Az orr-rész, a tető, és a motorháztető ívét egyetlen vonallal rajzolták meg, de különleges még az óriási szélvédő, és a narancsszínű tető is, amely középen kettéosztja a hátsó szélvédőt. Bővebb információkat csak a jövő heti genfi világpremieren árulnak el a Nuccióról, de azt már most lehet tudni, hogy a Genfi Autószalon után az áprilisi Pekingi Autószalonra is elviszik, aztán pedig májustól nyár végéig a Torinói Nemzeti Autómúzeumban fogják kiállítani.