Eredetileg csak egy jobb, és egy balkormányos példányt tervezett készíteni a Nissan a Juke R-ből. A két első autó még a 2010-es Nissan GT-R hajtásláncát kapta meg, amelyben a 3,8 literes biturbó V6-os még "csak" 485 lóerős teljesítménnyel bírt. Ez is elég volt azonban ahhoz, hogy Dubajban, egy versenyen a matt fekete Juke megverje a Ferrari 458 Italiát, a Lamborghini Gallardót és a Mercedes-Benz SLS AMG-t.
Ezzel a produkciójával az arab országban akkora sikert aratott a kocsi, hogy három megrendelés azonnal befutott rá, így a gyáriak végül zöld jelzést adtak a kisszériás gyártás beindításának. Gareth Dunsmore, a Juke marketing menedszere azt állította az Autocarnak, hogy Dubajban az emberek már az utcán elkezdtek licitálni a különleges autóra.
Az eladásra készülő új autókba már a legújabb, 2012-es GT-R technika kerül, így ezekben a motor már 550 lóerős lesz, és az összkerékhajtás is fejlettebbé válik. Ez minden bizonnyal egy-két tizeddel csökkenti majd a Juke R 3,7 másodpercig tartó százra gyorsulási idejét, és arra is számítani lehet, hogy a végsebesség is nőni fog a korábbi 257 km/óráról.
A Nissan mindössze négy hétig várja a megrendeléseket a kocsira, az ára nem hozták nyilvánosságra, de nincs okunk azt hinni, hogy olcsóbb lenne, mint a 29,9 millió forintos alapárú GT-R. Az új Juke R-ek, csakúgy, mint a korábbi példányok, a Ray Mallock Limited versenyműhelyben készülnek majd Angliában, de a Nissan cranfieldi fejlesztőközpontja és a paddingtoni tervezőstúdiója is aktívan segíti a gyártást.