Négycsillagosnál rosszabb eredményt egyetlen autó sem ért el az Euro NCAP legutóbbi töréstesztjén, azt is egy pickupnak, az Isuzu D-Maxnak osztották ki. A többi tesztelt modell, az Audi A3, Ford B-Max, Kia Ceed, Renault Clio és Volvo V40 egyaránt ötcsillagos minősítéssel zárt.
Mind közül a legérdekesebb a hagyományos B oszlopokkal nem rendelkező B-Max eredménye, a tolóajtós kis egyterű igazolta a gyártó várakozásait. A frontális és korlátos oldalütközési teszten is maximális pontszámot kapott az első utasok védelme, némi levonás csak az oszloptesztért járt. A B-Max felnőttvédelme így is 92 százalékos, a gyermekvédelemre 84, a gyalogostesztre 67, a biztonsági kiegészítőkre 71 százalékot kapott.
Kimagasló eredménnyel zárta a tesztet a Volvo V40, amely a hat tesztelt modell közül ugyan a második leggyengébb minősítést kapta gyermekvédelemre (75 százalék), a többi kategóriában viszont megszorítani sem tudták. Felnőttvédelme 98 százalékos, a gyalogosteszten 88 százalékot kapott, a biztonsági kiegészítőkbe pedig egyáltalán nem tudtak belekötni, járt a 100 százalék. Az összteljesítmény rekord az Euro NCAP történetében.
Nincs szégyenkeznivalója az Audi A3-asnak (felnőtt: 95, gyermek: 87, gyalogos: 74, biztonsági kiegészítők: 86 százalék), a Kia Ceednek (89, 88, 61, 86) és Renault Cliónak (88, 89, 66, 99) sem, és voltaképpen egy pickuptól sem rossz eredmény a négy csillag (83, 67, 51, 71), így az Isuzu is elégedett lehet.