A Bharat NCAP két modell töréstesztjével kezdte meg működését a világ ötödik legnagyobb autópiacán, Indiában. Az első teszthez kettőt választottak ki az országban kapható olcsó autók közül, a Datsun Gót, illetve a Maruti Suzuki Swiftet.
A helyi gyártású autók Indiában olcsók, de nem biztonságosak, amit a törésteszt is bizonyított: a Datsun és a Suzuki egyaránt nulla csillagot kapott. A Go utascellája összeroppant a frontális teszten, a vezetőoldali légzsák hiánya miatt a bábu feje ráadásul a kormánynak is nekicsapódott. A szervezet szakértői szerint ugyanakkor az autó vázszerkezete annyira gyenge, hogy a légzsák vajmi keveset változtat a túlélési esélyeken.
A Maruti Suzuki Swift utascellája szintén megroppant a teszten, a Góhoz hasonlóan ehhez a modellhez sem jár alapáron légzsák. De opciósan legalább elérhető, így a Swiftben valamivel nagyobb a túlélési esély. A Global NCAP indiai tagszervezetének bőven lesz dolga, mert az országban kapható autók nagy része jelenleg hasonló eredményeket érne el a teszten.